התנהלות אפקטיבית בזמן - GET THINGS DONE

אני אישית מנהל אורח חיים די אינטנסיבי שכולל עסק עצמאי, חיי משפחה, להקה שנפגשת מנגנת פעם בשבוע, 5 פעמים יוגה ו- 3 פעמים ריצה בשבוע, ניהול כלכלת הבית כולל קצין רכב, קשר חזק עם המשפחה המורחבת, התנדבות בקהילה במושב שלנו ,ויסלחו לי המשימות שבטח שכחתי..

בעבודה - אנחנו מתמודדים עם עומסי מיילים, ווטסאפ, ישיבות, עמידות, הנחיות, הדרכות, פגישות עם לקוחות וספקים ועוד ועוד ועוד..

משמעות הדבר הנה עשייה מלאה ואני מקווה שמהנה או לפחות מספקת, אך טומנת בחובה את ה״מחלה״ האולטימטיבית של העידן בו אנו חיים - לחץ, סטרס, מתח. כי העומס גדול אבל בעיקר כי אני רוצה יותר - באיכות ויותר בכמות, כמעט בכל דבר בחיינו.

 wow (מקדם) -  תתארו לכם מציאות שבה יש זמן לכל מה שאי פעם חלמתם לעשות או להיות?!  אז זהו שזה אפשרי.

תכלס (משימתי) - צריך  -  א. להגדיר סדר עדיפויות ב. להגדיר מטרות ברורות לכל תחום. ג. להיעזר בסט כלים של G.T.D.:

 פירוט (מנתח  ותומך)

  • נלמד להבחין  להבחין בין  סדר קדימויות מה שבא קודם לבין סדר עדיפויות מה שיותר חשוב.

  • נגדיר מהן ״האבנים הגדולות״ בעבודה ומחוץ לה ואילו פעולות הנגזרות מהן.

  • נלמד לנקות את המוח והיכן להניח את המשימות שעולות לנו במחשבות.

  • נצמצם מספר מרחבי העבודה (מייל, פתקים, יומן וכו׳) ניצור מיקוד ונדייק את הכלים המשרתים אותנו להתנהלות אפקטיבית בזמן.

  • נבנה לו״ז גינרי ליצירת שגרה יומית שבועית וחודשית ריאלית זורמת ופרודוקטיבית.

  • מנהלים? נגביר את יכולת האצלת הסמכויות בשילוב תהליכי בקרה פשוטים.


 

 פידבקים:

  •  ״סדנא ממוקדת על התייעלות וניהול זמנים, מתקבלת מראה שלנו על עצמנו עד כמה אנחנו מודעים לאופן חלוקת המשימות שלנו במהלך היום, איך מחלקים את הזמן בין המשימות והאם זה בכלל נכון לעבוד ככה. הסדנא תרמה לי אישית בצמצום "שולחנות עבודה" , סגירת הדלת כאשר אני על משימה שמצריכה ריכוז והכי לקחתי - להשתדל להשקיע את מרבית זמני במשימות של ה- 1000 ₪  ופחות במשימות ה-30 ₪״ לי אהרונסון מנהלת משאבי אנוש קבוצת אופיס דיפו touchit
  • ״פרדיגמהניהול המשימות מרובות פתוחות (מייל,ווצאפ,פתקים וכו) - שני הנושאים גרמו לי להסתכל בצורה אחרת על הניהול ואתגרים ושיפרו את מיומנות הניהול שלי. תודה רבה!״  חיים גולדשטיין, סמנכ״ל סחר ושיווק, קבוצת אופיס דיפו
  • ״הנושא הכי רלוונטי מהסדנא הוא שאת כל המשימות והמטלות יש לרכז בלא יותר מ- 2 מקומות, במקרה שלי- אני מרכז את כל הנתונים במייל ובמחברת אחת בה אני מבצע רישום וסינון לפחות אחת לשבוע. הקפדה על כלל זה מאפשרת הפחתת הלחץ (בעיקר משכחה של משימות או מטלות) ושמירה על איזון בין כמות המשימות לבין הלו"ז לביצוען.״ אבי חזיזה מנהל רשת אופיס דיפו

 

 

יצירת קשר

050-8855343 - איציק

0777140000 , ניהול מרצים רפי עגיב

Office@rafiagiv.co.il

הלולב 4 צור משה
ת.ד. 795 42810