רק "מילה טובה" – הוקרות וסגנונות תקשורת

כל אדם אוהב לשמוע מילה טובה על עצמו, על מה שעשה, על מה שיש לו.

כל אדם אוהב לשמוע מילה טובה על עצמו, על מה שעשה, על מה שיש לו.

"מילה טובה" היא מסר חיובי בצורה של מחמאה, הערכה, פרגון, הוקרה על משהו שנראה לנו כ – לא מובן מאליו.

אם נתייחס אל כל האנשים כסגנון תקשורת אחד, נפספס את מטרת המילה הטובה / המחמאה או הפרגון וניצור במקרים מסויימים כשל תקשורתי (אי הבנה) ואף כעס או עלבון.

לדוגמא - וואו – כל הכבוד!!! לא כל סגנון תקשורת מגיב אליו חיובי, לדוגמא:

המשימתי ישאל את עצמו – אחלה, אבל תרגיעו, ככה מצופה ממני לפעול..

המנתח ישאל על מה בדיוק, והתומך ירגיש מבוכה מהמסר הזה בטח אם יאמר בפרהסיה..

המקדם דרך אגב – יהיה מאושר בכל מקרה...תנו לו מילה טובה על כל דבר ובכל הזדמנות, קניתם את ליבו. אם תצלמו תעלו את זה לפייסבוק, לוח המודעות בארגון, זו בכלל חגיגה עבורו.

אז איך נכון לתת הוקרה לכל סגנון וסגנון?

המשימתי – יעדיף הוקרה קצרה, עניינית ("ביצוע מקצועי!"), ואם אפשר לגלם בתוכה את המשימה הבאה המאתגרת עוד יותר (מבחינתו זה סוג של קידום), כך ייטב.

במקרה של המשימתי בונוס כספי גם בלי שום אמירה יעשה את העבודה.

המנתח – הוקרה עניינית, מפורטת ובאינטימיות של  4 עיניים עדיף. "האופן שבו הענין טופל על ידך היה מקצועי ויסודי, הערך המוסף שלך ברור לנו מאוד. אני מודה לך על זה מאוד."

התומך – הוקרה וחיזוקים רגשיים וגם הוא יעדיף שזה יקרה בפורום מצומצם. "ריגשת אותי ואת הצוות בהתייחסות שלך לפרוייקט, האיכפתיות וההשקעה ראויים לכל הערכה. אנחנו מאושרים שאתה חלק מאיתנו ואוהבים לעבוד איתך."

לגבי המקדמים והמקדמות אינני מפרט, כי הם פשוט אוהבים וישמחו לכל הוקרה, מכל סוג שהוא, כמעט בכל רגע נתון, אתם יודעים נו, כי הם פשוט – מקסימים, מדהימים, תותחים, אלופים, אין עליהם בכלל!

יצירת קשר

053-8288545 - ליבנת (מנהלת שיווק והזמנות)

050-8855343 - איציק

office@itziklevi.co.il

הלולב 4 צור משה
ת.ד. 795 42810